Familjedagen – Intervju vinnare av privatsittning

Anita Enström Karlsson (vann privat sittning lotteri):Privatsitting Anita Ekström Karlsson 21 september

Hej, och grattis till vinsten, en privat sittning med Terry! Hur kändes det när du fick veta att du hade vunnit?

  • Det var helt överväldigande! Jag visste inte om innan att det här var förstapriset, och så vann jag! Jag bara stod och tittade på kuvertet jag fick, en privat sittning med Terry! Jag var helt chockad!

Hur kändes det innan du kom hit idag?

  • Nervöst! Jag har aldrig varit på en privat sittning tidigare, så jag visste inte riktigt hur det skulle gå till, om jag skulle ställa frågor eller om jag skulle vara tyst. Jag har bara varit på storseans med Terry tidigare, två gånger.

Hur känner du nu, efter privatsittningen?

  • Väldigt omtumlande, det är nästan så jag vill gråta! Och det är inte av sorgsenhet, utan för att det var så omtumlande. Det var fantastiskt, jag fick så mycket budskap. Det känns så konstigt, när han säger saker som ingen annan människa vet! Tiden gick så fort, hade gärna velat att det skulle vara flera timmar till haha! Men det hade jag kanske inte orkat, då det var så omskakande. Det är skönt att jag har samtalet inspelat, så att jag kan lyssna på det igen. Jag måste nog smälta allt lite, det här känns inte klokt!

 

Johanna Ekstrand (vann privat sittning lotteri):Privatsittning Johanna Ekstrand 21 september

Hej, och grattis till vinsten, en privat sittning med Terry! Hur kändes det när du fick veta att du hade vunnit?

  • Helt fantastiskt! Det var ju den vinsten man ville ha. När jag köpte lotterna var det bara några lotter kvar, och vinsten hade fortfarande inte gått!

Hur kändes det innan du kom hit idag?

  • Det kändes bra, jag var inte så nervös då jag har träffat Terry tidigare. Nu var jag mer fokuserad på här och nu, jag tänkte inte så mycket. Jag visste att det skulle bli bra eftersom jag vet att Terry är bra på det han gör, jag var mer nyfiken på vad han skulle ge mig för information. Jag har bara gått på en privat sittning tidigare, och det var då jag gick hos ”spådamen” på Familjedagen.

Hur känner du nu, efter privatsittningen?

  • Jag känner mig glädjefylld! Jag fick en bekräftelse då min farmor kom igenom igen, hon gjorde det även under första sittningen som jag hade på Familjedagen, men nu blev det mer konkret. Hon sa det jag behövde höra. Jag brukar i vanliga fall vara väldigt mycket uppe i mitt huvud, men nu är jag mer inne i den information som jag fått. Nu har jag fått svar, och jag känner mig lugn.

 

Elene Uneståhl (högsta budet på auktionen om en privat sittning):Privatsittning Elena Uneståhl 21 september

Hej! Det var du som lade det vinnande budet på auktionen, vilket gav dig en privat sittning med Terry! Hur kändes det?

  • Jag hade bestämt mig för att jag skulle ha en sittning med Terry redan för ett halvår sedan under Inspirationsdagarna i Fanthyttan, då jag lyssnade på en föreläsning med honom och där han också gav några i publiken ett budskap, bland annat till mig. Jag kände att jag ville ha mer, och när jag fick höra om auktionen så bestämde jag mig för att jag skulle ha privat sittningen!

Hur kändes det innan du kom hit idag?

  • Det kändes inte så nervöst, mer spännande. Jag har varit hos andra medium på privat sittning, så jag visste ungefär hur det skulle gå till.

Hur känner du nu, efter privatsittningen?

  • Det känns jättebra! Det var givande. Jag fick mycket bekräftat, vad gäller till exempel beslut som jag funderar kring, och det kändes skönt. Det var väldigt mycket som han prickade in och bekräftade. Jag fick även besök av nära och kära, så det blev lite känslosamt. Den här sittningen gav mig mycket!
En reaktion på ”Familjedagen – Intervju vinnare av privatsittning

Kommentera

